Правила повернення / обміну товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існують два випадки, коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:
1) товар несправний:
- товар несправний і був в ремонті, але після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин;
- товар несправний і присутній один з фактів:
• сервіс-центр взагалі не може усунути дефект;
• сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
• після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
2) товар не сподобався:
- товар не був у використанні, тобто є новим (ідеальний стан, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Серед інших, поверненню/обміну не підлягають:
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- рукавички (у тому числі: спортивні, боксерські, зимові, лижні...)
- білизна натільна (у тому числі: термобілизна, рашгарди...)
- панчішно-шкарпеткові вироби
- інструменти для манікюру, педикюру
З повним переліком можна ознайомитись в офіційних джерелах.
Процедура оформлення повернення / обміну товару
Ви приїжджаєте до нас в магазин. Оформляєте письмову заяву із зазначенням Ваших вимог. При необхідності перевірки якості товару можливе проведення експертизи, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації, а також встановлення автентичності фактів, викладених в заяві. Максимальний термін перевірки якості товару становить 14 днів відповідно до п.6 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».
При оформленні повернення / обміну при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек;
- гарантійний талон (якщо він передбачений);
- копію документа, що посвідчує особу покупця (паспорт, водійські права і т.д.);
- заяву на повернення (в довільній формі).
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться протягом 14 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями , затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р № 103
Безпека і гарантії доставки по Україні
Передоплата за товар здійснюється на підставі виписаної рахунок-фактури на наш банківський розрахунковий рахунок.
У рахунку-фактурі вказуються всі необхідні реквізити, як офіційно зареєстрованого суб'єкта підприємницької діяльності.
При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. що підтверджує документом є платіжне доручення з банку, а при безготівковій оплаті виписка з Вашого рахунку.
У Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживача, податкова служба і т.д.
Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.
Шановні покупці!
Отримуючи товар у відділенні служби доставки Вашого міста, відразу перевіряйте наявність і комплектацію товару в посилці.
Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.