Оплата карткою єПідтримка

Покрокова інструкція: як отримати 1000 грн від держави та використати їх в terrasport.ua


В Україні почали нараховувати по 1000 грн всім громадянам від 14 років, які отримали щеплення від коронавірусу двома дозами вакцини. Цю суму можна витратити на щось корисне, наприклад, на спорттовари.


Крок 1. Відкрийте віртуальну або пластикову картку єПідтримка.


На даний це можна зробити в наступних банках:

  • Monobank
  • Альфа-банк
  • Укргазбанк
  • А-банк
  • Ощадбанк
  • Приватбанк
  • Райффайзен Банк
  • Банк Восток
  • izibank
  • Список банків буде доповнюватись по мірі їх приєднання до програми.

Якщо у вас вже є відкритий рахунок в одному з перелічених банків, процес займе кілька хвилин. Просто зайдіть в банківський мобільний додаток і знайдіть послугу відкриття картки єПідтримка. Подайте заявку і віртуальна картка з’явиться у додатку. Якщо ж ви не є клієнтом цих банків, рекомендуємо сходити до відділення банку або ж відкрити рахунок дистанційно, якщо банк дає таку можливість. Також можна оформити і пластикову картку єПідтримка (в Monobank, А-банк і Альфа-банк).


Крок 2. Подайте заявку на отримання коштів у Дії


Встановіть додаток Дія і згенеруйте сертифікат вакцинації, якщо раніше цього не зробили. Перейдіть в додатку у розділ Послуги і виберіть пункт єПідтримка. Вкажіть банк, підтвердіть, що вам є 14 років – і протягом двох днів гроші потраплять на ваш рахунок.


Крок 3. Виберіть товари на нашому сайті, оформіть та оплатіть замовлення карткою єПідтримка


Оберіть товари, що вас цікавлять, перейдіть до сторінки оформлення замовлення, заповніть всі обов'язкові поля і виберіть оплату карткою єПідтримка. Після натискання кнопки "Оформити замовлення" вас перенесе на сторінку оплати. Вкажіть реквізити своєї картки єПідтримка та підтвердіть операцію. Готово!


Поширені запитання


  • Коли я отримаю своє замовлення після оплати карткою єПідтримка?


Як Ви знаєте, в ці дні навантаження на всі відділи зросло багаторазово. Ми намагаємося з усіх сил обробити та виконати всі замовлення. Ми розширюємо штат, працюємо майже цілодобово і без перерви на обід та вихідних, але, на жаль, у цей період мають місце затримки в обробці та доставці замовлень. Також не всі постачальники готові до багаторазового зростання замовлень. Деякі товари закінчуються на складах раніше, ніж приходять нові партії, а інформація про це надходить із запізненням. Просимо не судити нас суворо, ми щодня працюємо над оптимізацією та прискоренням процесів. У цих умовах ми дуже намагаємося обробити замовлення протягом 2 днів і відправити його протягом 5-7 днів.


  • Що робити, якщо сума до сплати перевищує 1000 грн? Чи можна доплатити різницю іншою карткою, коли загальна сума обраних товарів перевищує 1000 грн?


Наразі оплатити вартість товарів понад 1000 грн з картки єПідтримка неможливо. Але якщо ви бажаєте придбати дорогий товар, вартість якого більше 1000 грн, ви можете розділити оплату. Для цього при оформленні замовлення на сайті оберіть спосіб оплати "Готівкою при отриманні", а в коментарі вкажіть, що бажаєте сплатити частину суми карткою єПідтримка (і яку саме частину суми), а решту - звичайною карткою. При опрацюванні замовлення ми сформуємо для вас 2 окремих посилання, за якими ви зможете здійснити 2 оплати: одну карткою єПідтримка, іншу - звичайною карткою (або іншою карткою єПідтримка (наприклад, чоловіка чи дружини, якщо ви робите спільне замовлення).


  • Чи можна витратити кошти на декілька замовлень?


Так. Можна оформити декілька замовлень в рамках доступного залишку коштів на картці єПідтримка.


  • Чи можна оплатити замовлення карткою єПідтримка при отриманні, наприклад, у відділенні Нової Пошти чи кур'єром?


Ні. Оплату слід здійснити на нашому сайті, одразу при оформленні замовлення. 


  • Чи є часове обмеження на витрату 1000 гривень?


Так. На витрату 1000 грн. дається 9 місяців з моменту зарахування на картку. Якщо через 9 місяців від дня отримання коштів на картці єПідтримка залишаться невитрачені кошти, вони повернуться до державного бюджету. Тож не зволікайте і встигніть витратити всі виділені кошти на корисні товари.


  • Якщо після покупки я поверну товар, куди я отримаю повернення коштів?

У разі повернення коштів, сплачених карткою єПідтримка, вони повернуться на ту саму картку.


Часто задаваемые вопросы
  • 🏈 Могу ли я вернуть товар?

    В соответствии с Законом Украины «О защите прав потребителей» существуют два случая, когда Покупатель может вернуть Магазину купленный товар:
    ⚽ товар неисправен
    ⚽ товар не понравился
    Во втором случае товар подлежит возврату, если он не был в использовании, т.е. является новым (идеальное состояние, сохранены все защитные пленки, упаковка, документы) и со дня приобретения прошло не более 14 дней.

  • 🏀 С какими перевозчиками Вы работаете и какие сроки доставки? 🚗

    Мы работаем с такими перевозчиками: 

    🏐 Новая почта 

    🏐 Автолюкс 

    🏐 Мост экспресс 

    🏕 Срок доставки товаров от 1 дня до 2 недель, в зависимости от выбранного Вами варианта доставки.

  • ⛳ Как нас найти ?

     🛣 г. Киев, ул. Мишуги, 8
    Телефоны:

     📞 +38 (044) 585-7-333
     📞 +38 (096) 585-7-333
     📞 +38 (050) 019-7-333
     📞 +38 (073) 155-7-333

  • 🎾 Какие есть способы оплаты?

    💶 Наличный расчет (только Киев); 
    💶 Безналичный расчет;
    💶 Наложенный платеж; 
    💶 Оплата с помощью карты Visa или Mastercard, сервиса LiqPay или терминала Приватбанк;
    💶 Оплата с помощью Приват24;
    💶 Оплата в кредит.

  • ⚽ У Вас есть подарочные сертификаты?

     🏆Вы можете заказать подарочный сертификат номиналом:
    🎁 100 грн
    🎁 200 грн
    🎁 500 грн
    🎁 1000 грн

  • 096 585-73-33
  • 067 501-06-06
АКЦИИ!
ПОКУПАТЕЛЮ
  • Контакты
  • Способы доставки заказа
  • Способы оплаты заказа
  • Узнать статус заказа
  • О компании
  • Наши клиенты
  • Наши бренды
0
0 грн